POLITICA DE LIVRARE

Produsele Diminutive sunt disponibile pentru livrare doar pe teritoriul Romaniei și pot fi expediate prin curierat rapid. Termenul de livrare este de 2-3 zile lucratoare pentru produsele care se afla pe stoc.

Modelele sunt creatii originale si nu lucram pe comanda, stocul fiind cel disponibil pe site.

Orar de livrare

Comenzile sunt livrate de GLS curier de Luni pana Vineri, la adresa mentionata in comanda. Zilele de weekend si sarbatorile legale nu sunt considerate zile lucratoare. Avand in vedere ca folosim un serviciu externalizat, nu putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumita ora sau la o anumita data. De asemenea, nu ne facem responsabili pentru intarzierile cauzate de firma de curierat partenera.

POLITICA DE RETUR

Va siguram ca toate produsele noastre sunt verificate inainte de livrare din punct de vedere al calitatii si conformitatii. Totusi, dacă aţi primit un produs DIMINUTIVE de care nu sunteți mulțumit sau doriti returnarea sau inlocuirea acestuia cu un alt produs, vă rugăm să inaintați o cerere de retur. Acest lucru se face prin completarea formularului de mai jos si transmiterea acestuia pe e-mail, la hello@diminutive-sneakers.ro

Click pe link-ul de mai jos pentru descarcarea formularului de retur:

Formular de retur Diminutive Sneakers

Va rugam asteptati confirmarea returului, printr-un raspuns la e-mail-ul dvs, care se va realiza in decurs de 24h.

Termenul de retur este de 14 zile, acesta incepand sa curga de la receptia produselor.

VA RUGAM CONSULTATI CONDITIILE DE RETUR DE MAI JOS.

NU ACCEPTAM CERERI DE RETUR PRIN SMS/WHATSAPP. DE ASEMENEA, NU ACCEPTAM E-MAIL-URI CARE NU CONTIN FORMULARUL DE RETUR COMPLETAT. ORICE SOLICITARE DE ACEST GEN NU VA FI LUATA IN CONSIDERARE. MULTUMIM PENTRU INTELEGERE!

Va rugam sa nu expediati coletul inainte de a anunta returul pe e-mail. Nu acceptam retururi care nu respecta acest pas. Va rugam sa returnati coletul, prin orice curer doriti, la urmatoarea adresa:

SC CONCEPT SNEAKERS SRL
Str Iordache Golescu nr 8, sector 1, Bucuresti
cod postal 011303
De indata ce primim coletul dvs, expediem perechea dorita sau returnam banii, dupa specificatiile din formular.

Va rugam sa ne specificati daca trimiteti coletul pe un alt nume fata de cel din comanda (companie/alta persoana). Nu vom primi colete ale carui destinatar nu ne este cunoscut.

Produs defect

Defectele de fabricatie se refera la produsele primite cu defecte: talpa rupta / dezlipita, piele rupta/taiata/crapata/patata, produs descusut. In acest caz puteti opta pentru inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestuia, cu exceptia taxelor care se retin. Costurile de retur vor fi suportate de catre noi.
Atentie! Defectele de fabricatie NU se refera la particularitati ale pielii naturale sau cauciucului natural, care in urma aplicarii manuale poate avea portiuni cu mici diferente de nivel, acest lucru reprezentand in final particularitatea si afinitatea unui produs hand-made. Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.

Nota: Avand in vedere ca produsele noastre se realizeaza manual, veti putea intampina mici denivelari ale cauciucului natural, incretituri ale pielii, semne ale adezivului acolo unde pensula a alunecat mai sus. Mici lucruri care nu afecteaza nicidecum folosinta incaltarilor, lucruri care dau suflet tenisilor si care palesc atunci cand sunt incaltati si adevaratele lor calitati ies la iveala: sunt comozi, moi, flexibili si cu siguranta vor deveni cea mai indragita pereche a copilului dvs. Frumusetea lucrurilor handmade sta tocmai in faptul ca nu sunt perfecte (I’m not perfect, I’m handmade!). Acesta este conceptul pe baza caruia a fost creat brand-ul Diminutive si speram ca si dvs sa rezonati cu el.

Marime nepotrivita

Produsul care nu se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor, iar costul de transport va fi suportat de catre client, in avans. Va rugam sa va asigurati ca produsul solicitat pentru inlocuire este disponibil in stoc. Din motive de gestiune, nu putem accepta schimbul unui model cu un altul cu pret diferit si nu rezervam produsele in momentul solicitarii unui schimb.

Conditii de retur

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și nu corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în cererea de retur, în cel mult 10 de zile de la receptia produselor. Taxele de retur sunt suportate de către client si achitate in avans. cu exceptia cazurilor in care produsul este deteriorat, primiti o alta marime, culoare sau produs fata de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport fiind suportata de catre noi.
Nu acceptam colete cu plata ramburs sau al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru coletele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal. Ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de 5 RON pentru colete deteriorate, cu etichete lipite direct pe cutii sau colete cu accesorii lipsa.

Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de încăltăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
– dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
– inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
– ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
– zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

Ca urmare, atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

– produsul returnat trebuie să fie însoțit de factura în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția celor emise în format electronic.
– daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

@ Art. 14, Alin. 3 :
“Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.”

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).